FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
gry warte polecenia
Autor Wiadomość
Dhuaine 
Catty


Posty: 662
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-20, 00:14   gry warte polecenia

Taki sobie temat :P
Za jakieś dwa miesiące mogę być pozbawiona niezbędnej rozrywki - książek i filmów - jedyne, co zostanie, to laptop. Problem słowa pisanego z grubsza rozwiązałam; kłopot w tym, że nie da się długo czytać na monitorze, wobec czego chciałabym wykorzystać kompa do bardziej... kompowych celów. Mianowicie grania.

Uprzedzam, że jestem totalnym laikiem w sprawie gier komputerowych :P
Poszukuję gier akcji, hak i slasz, extreme combat, które da się obsłużyć na klawiaturze używając tylko dziesięciu palców (mam gamepada, ale nie wiem, czy go wezmę). Na razie obiła mi się o uszy tylko Onimusha.
Z bardziej zręcznościowych myślę o Prince of Persia.
Mój lap to Duo Core 2.2 GHz, 2 GB RAM i GF 8600 - wszystko z racji lapowości spada o jeden level w dół, ale i tak to niezgorszy sprzęt. System - XP Prof + SP2 i Vista na drugiej partycji.
Coś polecicie? ;)
(I proszę, bez opinii w stylu "gry akcji są dla troglodytów, kup sobie rpga" :P ).
_________________
goodreads .
 
 
Asuryan 
Król Bogów

Posty: 3386
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-20, 13:23   

Z hak i slasz - zdecydowanie Diablo II z dodatkiem (szczególnie po necie) i Loki - obydwie doskanałe hack'n'slash z elemantami RPG - pod warunkiem że będziesz miała też jakąś mysz, bo inaczej hack'n'slash'e całkowicie odpadają.
_________________
"Sometimes known as the Phoenix King, Asuryan was the king and the most powerful deity of the pantheon of Eldar gods. He was believed to be the psychic might of the whole universe."
 
 
Tigana 
Sandman


Posty: 4427
Skąd: Czerwone Zagłębie
Wysłany: 2007-11-20, 15:55   

Może "Sacred" ? Za 25 złoty jest dostępne wersja z dodatkiem "podziemia". Całkiem przyjemna łupanina- najfajniejszy motyw to jazda konna.